4.26.2013

Blogging starts!




뭔가 꾸준히 하는걸 잘 못해서 블로그가 얼마나 갈지는 모르겠지만
친구들이 다들 블로그를 하고 좀 시작하면 재밌을거 같아서 일단 시작!
어떻게 해야할지는 아직 의문 *'-'*

나는 친구 사귀는걸 좋아하기 때문에
우리 나라 뿐만 아니라 다른 나라 친구들도 만들고자 하는게
블로그 시작의 가장 큰 목적이당 히히 그냥 큰 포부일 수도 있겠지만!

My first time doing Blogs!
Cuz my friends are now starting to post sth on their blogs, I tried it but I dunno if it lasts....
Wanna make international friends, and that's why I started blogging at GOOGLE not NAVER(Korean portal website).

Well, hope it works well! :D




내일은 회로 시험이니까 오늘은 여기까지만! 일단 시작이 반이당
Today's posting ends right here cuz I have electric circuits exam tomorrow.
Cherry blossom all over our school... It's soooooooooo pretty!





2 comments:

  1. Hi.

    I will be international friend.

    I oil man.

    I have big buck baby.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AbdulㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAbdoo

      Delete